juli 22, 2009

Byta blogg ?

Posted in Amanda den 5:52 e m av amandaskog

Hej!
Kom nyss hem ifrån Grappa med familjen, trött som tusan och känner mig inte alls frisk.. Men vad gör man, alltid något fel på mig så, bara att leva med det. Kvällen ser ut som att den blir lugn, kanske ska till Patte och se någon film med några tjejer verkar det som nu. Trevligt ! Annars blir det hem och sova, utan Andreas(?) andra natten nu, jag vet… Kort i taket !
En sak som jag skulle tycka var underbart nu, är …..
1. en skön säng att sova i.
2. En bra film
3. Te
Låter inte alls dumt ellerhur!? så himla slö är jag, så slö att jag knappt orkar sitta i dator-stolen så länge till.
Så ja, nu kommer tjejen som gillar ombyte tillbaka. Funderar att byta tillbaka till Blogg.se, man är så trött på wordpress nu. Man kan inte göra sin egen ”profil” så personlig som man vill. Så kanske, ??

1 kommentar »

  1. JOsephine said,

    Jaaa byt tillbaka så vi blri grannar igen.. DU vet jag har inga i kungsör:(


Kommentera

