juli 8, 2009

varför kan jag inte somna om ?

Posted in 1 den 4:30 f m av amandaskog

27495_1203342034

Tja , vad fan gör man uppe nu egentigen. Har varit vaken 30 min.. seeeegt.
Kan det vara att man ska resa idag som gör att jag inte kan sova, eller så kanske det bara är astman och hostan som inte vill ge sig.. inte ens när jag vill sova, schysst !
ja, idag åker vi. ska bli jätte kul framförallt väldigt skönt. Det behövs att komma bort såhär.. verkligen.

Ha det underbart med detta sjukt dåliga väder så hörs vi när jag kommer hem.. ciao

Kommentera

