juni 27, 2009

06:22

Posted in 1 den 4:43 f m av amandaskog

hej, nu har man varit uppe i en halv timme. Ja vissa kan ju undra varför man går upp såhär tidigt på en lördag ! Förklaringen är att mina mamma och stora syster ska åka 110 mil sammanlagt idag för någon ”valpträff”. Ja, visst finns det andra fritidsintressen än bara sport. Haha. Nu ser jag ingen direkt mening att gå och lägga mig, ska och springa i Årbyskogen kl 09:30. Kul !? inte ett dugg, jag har hellre lust att sova vidare. Men icke. Annars idag har jag ännu en träning, denna gång i ellfolk, handboll den här gången. Det enda alternativet jag har efter är att träffa Andreas, mina tjejer ska ut till en ”öde Ö”  idag och ska sova i tält tills imorgon. Hade faktiskt varit jätte kul att ha följt med, men nu blev det så att jag ska ha så ”kul” och träna sen. Fast något negativt ser jag inte med att vara med Andreas, det är alltid lika kul ! =)
hörs sen ..
alla bilder 022
min underbart fin födelsedags present ifrån min underbart fina pojkvän. bilden är väldigt dåligt eftersom man inte ser vad som står. Iallafall, på det runda smycket står det Amanda Andreas 23/6-09 sen imellan våra namn är det ett guld hjärta=) sedan bjöd han på slagstaglass, middag på akropolis(jag fick välja) och Bio (jag fick välja) Tack älskling !
alla bilder 028

p.s . Hanna åkte till Usa, Santa clarita igår. Hoppas du får det underbart roligt min älskade syster=)
alla bilder 012

Kommentera

